Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už více jak dvacet let. Na vině však nejsou nástroje prodeje, nýbrž schopnosti a uvažování…
Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…
Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…
Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…
Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…
Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…
Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat…
Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní…
Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí…
Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen…
Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…
Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…
Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…