Marketing - zprávy z HR

Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je známý fakt, na který by obchodník neměl zapomínat zejména při prvním jednání s…

Kdy je lepší zbavit se nespokojeného zákazníka?

Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…

Článek v rámci předplatného Neztěžujte si obchodní proces

Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu

Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat…

Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Článek v rámci předplatného Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní…

8 triků nejúspěšnějších prodejců

Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí…

Co zákazník chce, ale nepřizná vám to

Co zákazník chce, ale nepřizná vám to

Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen…

Článek v rámci předplatného Proč neprodáváte víc?

Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…

Článek v rámci předplatného 8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…

Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…

Jak překonat prodejní námitky

Článek v rámci předplatného Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…

Proč vám klienti nevěří?

Článek v rámci předplatného Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Výpis 131143 z celkem 397