Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného oslovení a udržení zákazníků. Řada firem však stále neumí tato data využívat jako hodnotné…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…
I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…