Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazníky. Co je ale pro to třeba udělat? - Zeptejte se zá…

10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

Článek v rámci předplatného 10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…

I hlas uzavírá obchody

Článek v rámci předplatného I hlas uzavírá obchody

Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…

Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…

Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…

Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…

Jak si udržet důvěru klientů

Článek v rámci předplatného Jak si udržet důvěru klientů

- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…

5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…

12 pravidel prodeje

Článek v rámci předplatného 12 pravidel prodeje

1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…

Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…

4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Článek v rámci předplatného 4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…

Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…

Výpis 300312 z celkem 400