Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá setkání tváří vtvář a byznys se častěji dělá po telefonu. To pak nemáte kdispozici žádné…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…