Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 cest k rychlejšímu prodeji

Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V tomto dynamickém ekonomickém prostředí je zásadní maximálně využít…

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…

Jak (ne)uzavřít obchod

Článek v rámci předplatného Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Článek v rámci předplatného Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Posloucháte své zákazníky?

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

5 cest k přesvědčení zákazníků

5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…

Jak na rozzlobeného klienta

Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…

25 cest k loajalitě zákazníků

25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…

Výpis 274286 z celkem 400