Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tajemství jednání s problematickými klienty

Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým klientem se však jedná snadno. Článek proto přichází s několika tipy,…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…

Jak na problémové zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…

Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Článek v rámci předplatného Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…

10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Článek v rámci předplatného 10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…

Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

Článek v rámci předplatného Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…

10 cest k získávání zákazníků v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného 10 cest k získávání zákazníků v ekonomické recesi

Při omezeném rozpočtu je třeba věnovat získávání potenciálních zákazníků…

7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Článek v rámci předplatného 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…

Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…

Držte se toho, co funguje

Článek v rámci předplatného Držte se toho, co funguje

Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…

4 chyby nezkušených obchodníků

Článek v rámci předplatného 4 chyby nezkušených obchodníků

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…

5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Článek v rámci předplatného 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…

Výpis 16651677 z celkem 1875