Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým klientem se však jedná snadno. Článek proto přichází s několika tipy,…
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…
V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…
Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…
Při omezeném rozpočtu je třeba věnovat získávání potenciálních zákazníků…
Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…
Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…
Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…