Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů snažit. A čím dříve rozpozná, že daný zákazník je už předem ztracený…
Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…
Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými…