Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej nabízí, a bez dlouhodobě udržitelných strategických rozhodnutí vždy dříve nebo později u…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…
I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…
Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…
Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…
Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…