Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její význam bude do budoucna růst. Obchodní týmy hledají stále nové způsoby, jak podpořit prodej…
Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních…
Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají,…
S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované…
Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného.…
I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na…
Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit…
Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…