„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20. století a která je zaměřená na minimalizaci variability a defektů…
Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…
Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…
Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…
Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…
Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě…
Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho…
Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…
Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…
Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …