Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste zkušený obchodník, který si ale chce…

Článek v rámci předplatného 5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…

Článek v rámci předplatného Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…

Článek v rámci předplatného Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…

Článek v rámci předplatného Úspěšný prodej krok po kroku

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro B2B prodej

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…

Článek v rámci předplatného Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…

Článek v rámci předplatného Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování

B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…

Článek v rámci předplatného 4 triky pro zapamatování více věcí

Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…

Článek v rámci předplatného 4 knihy, které by si měl přečíst každý, kdo chce zatočit s prokrastinací

Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…

Článek v rámci předplatného Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…

Článek v rámci předplatného Sedm vlastností úspěšných obchodníků

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…

Výpis 196208 z celkem 746