V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se soustředíme na 3 a 4. krok: “Proč” a “Prezentace”.…
Úspěch v obchodě vyžaduje vytrvalost, snahu a konzistentnost. Bez těchto…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
Zvyšte efektivitu vaší práce a zlepšíte tak obchodní výsledky. Nástrojem ke…
V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně…
Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete,…
Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…
Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely,…
Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo…
Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu,…
Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro…