Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý a otravný člověk, který svým klientům prodá cokoliv, jen aby na…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…