Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který motivuje lidi jednat rychle, aby nepropásli výhodnou příležitost.…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…