Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“.…
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…