Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně

Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si nevěří a že jim chybí potřebné sebevědomí. Díky tomu mohou působit na zákazníky poněkud…

Článek v rámci předplatného Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Článek v rámci předplatného Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…

Výpis 6678 z celkem 735