Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat o krátkodobý nebo dlouhodobý propad záleží na zkušenostech,…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Článek v rámci předplatného Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…

Článek v rámci předplatného 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…

Článek v rámci předplatného Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty

Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Výpis 7991 z celkem 743