Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…