Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité…

Článek v rámci předplatného Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty

Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Článek v rámci předplatného Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb

Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…

Článek v rámci předplatného Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to

Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Článek v rámci předplatného Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…

Výpis 7991 z celkem 735