Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat o krátkodobý nebo dlouhodobý propad záleží na zkušenostech,…
Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…