Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na začátku je získání kontaktu na klienta a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…
Zkratka B2B vychází z anglického sousloví „Business-To-Business“ a označuje…
Prodejní svět se za posledních několik let výrazně proměnil, obchodníci se…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi dáte,…