Marketing - zprávy z HR

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V …

Článek v rámci předplatného 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…

Článek v rámci předplatného Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…

Článek v rámci předplatného Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…

Článek v rámci předplatného Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…

Článek v rámci předplatného Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…

Článek v rámci předplatného Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu

Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…

Workshop "Social Selling Masterclass"

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …

Článek v rámci předplatného Čtyři rady začínajícím prodejcům

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady prodejcům v novém oboru

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…

E-mail pro klienta není žádný román

Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…

Článek v rámci předplatného „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…

Výpis 300312 z celkem 747