I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které…
Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…
Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…
Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…
Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také…
Pokud nejste spokojeni se svými prodejními výsledky a máte problémy s …
Různí obchodníci si shánějí nové kontakty různými způsoby. Ve velkých…
Při jednáních existuje celá řada faktorů, které ovlivňují, jak nás ostatní…
Špatní prodejci většinou v oboru příliš dlouho nevydrží. Většina prodejců…
Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní…
Co je emoční inteligence a jakou má spojitost s klasickou inteligencí,…
Každá značka, firma nebo produkt by za sebou měly mít určitý příběh. Ten by…