Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak v roce 2016 více prodávat

Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována jako období, kdy díky novým technologiím neustále narůstá počet možností, jak získat nové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…

Článek v rámci předplatného Proč nás baví poslouchat jenom někoho aneb Co musí mít podmanivý řečník

Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností, které dělají nejlepší prodejce nejlepšími

Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí, která by si měli dát specialisté marketingu pro rok 2016

Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…

Článek v rámci předplatného Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje

Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro začínající obchodníky

Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…

Článek v rámci předplatného 10 předsevzetí dobrého prodejce

Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…

Článek v rámci předplatného 6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji

Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat…

Článek v rámci předplatného Umění jménem "marketing content"

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…

Výpis 482494 z celkem 735