Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a spíše než obchodu věnují čas nakupování dárků. Ležérnost…

Článek v rámci předplatného Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…

Článek v rámci předplatného Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…

Článek v rámci předplatného 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…

Článek v rámci předplatného Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak lépe přesvědčit

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…

Článek v rámci předplatného Specifika prodeje velkým korporacím

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…

Výpis 508520 z celkem 747