Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se…

Článek v rámci předplatného Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…

Článek v rámci předplatného Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…

Článek v rámci předplatného 7 smrtelných hříchů prodeje

Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…

Článek v rámci předplatného Využijte v prodeji svých silných stránek

I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…

Článek v rámci předplatného Jak více prodávat na základě doporučení

Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…

Článek v rámci předplatného Začínáte v prodeji? 4 tipy, jak překonat počáteční obavy

Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející…

Článek v rámci předplatného Naučte se určit, jak je klient lukrativní

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…

Výpis 534546 z celkem 735