Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se…
Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…
Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…
V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…