Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací…
Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně…
Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný…
Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před…
Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…