Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum, zkuste vyprávět příběh svého předchozího zákazníka. Popište jeho…

Článek v rámci předplatného Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…

Výpis 560572 z celkem 735