Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou se vám prodražit, ale zároveň na nich můžete navázat nové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…

Snižte svou frustraci z nepodařených prodejů

Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že…

Článek v rámci předplatného Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků

Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám…

Výpis 573585 z celkem 746