Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc je kvalitní obsah, stejně důležitá je však i neverbální část…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…
Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…
Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…
Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…
Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…
LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců.…
Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…
Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…