Marketing - zprávy z HR

Zasíláte obsah, který je relevantní?

Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices" časopisu BtoB plánovala více než polovina respondentů v roce 2011…

Článek v rámci předplatného Denní chléb nejlepších obchodníků

Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je…

7 rad pro emailový marketing B2B

Článek v rámci předplatného 7 rad pro emailový marketing B2B

Jakákoliv úspěšná marketingová B2B…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Článek v rámci předplatného E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…

Lekce e-mailové etiky

Článek v rámci předplatného Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…

Kolik e-mailů je příliš?

Článek v rámci předplatného Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Článek v rámci předplatného Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Výpis 729741 z celkem 743