Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje…

Kolik e-mailů je příliš?

Článek v rámci předplatného Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Článek v rámci předplatného Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Reklamní e-mail jako ze škatulky

Článek v rámci předplatného Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…

Chce to strategii

Článek v rámci předplatného Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…

Výpis 729735 z celkem 735