Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč neinvestovat do nových řešení. Jistě jste již slyšeli odpovědi typu:…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…
Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…