Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním klientem, a sice to, že pokládají nevhodné otázky nebo jich pokládají…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…

Matouš Syrový

Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…

Článek v rámci předplatného Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Výpis 113 z celkem 445