Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s …
Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…
Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…
Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…
Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…
Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…