Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s …

Článek v rámci předplatného 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Článek v rámci předplatného Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…

Článek v rámci předplatného Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…

Článek v rámci předplatného Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem

Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…

Článek v rámci předplatného Šest zásad obchodního vyjednávání

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…

Článek v rámci předplatného „Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…

Článek v rámci předplatného Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…

Článek v rámci předplatného Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…

Výpis 118130 z celkem 450