Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i přes nalezení nejvhodnějšího možného řešení nakonec nabídku obchodníka z nepochopitelných…
Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…
Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…
Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…