Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce…

Článek v rámci předplatného Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody

Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?

Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…

Článek v rámci předplatného 3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit

Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…

Článek v rámci předplatného Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje

Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

Článek v rámci předplatného Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

icon Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Článek v rámci předplatného Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…

Výpis 92104 z celkem 450