Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je na 100 procent v pořádku a správně a ignorují signály o tom, že…

Článek v rámci předplatného Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…

Článek v rámci předplatného Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Článek v rámci předplatného Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…

Článek v rámci předplatného Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe přesvědčit ostatní ve 3 krocích

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svou stranu a jiní ne?…

Článek v rámci předplatného Naučte se předcházet problémům s cenou

Každý prodejce se obává námitek proti ceně. Jakmile dojde na cenu, velká…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

8 klíčových bodů prodeje

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem…

Článek v rámci předplatného 4 věty, díky nimiž přimějete zákazníka uvažovat jinak

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště,…

Článek v rámci předplatného 4 signály, že vám někdo lže

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především…

Výpis 248260 z celkem 450