Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak během prodejní prezentace působit sympaticky

Pokud nebudete na klienty působit sympaticky, obchod nemůžete uzavřít. To je zřejmě nejstarší rada pro prodejce, která existuje. Ve své praxi se budete potkávat s …

Zlomové body každého prodeje

Článek v rámci předplatného Zlomové body každého prodeje

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Článek v rámci předplatného Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…

Článek v rámci předplatného Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…

Článek v rámci předplatného Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům.…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak více prodávat

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…

Článek v rámci předplatného Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Výpis 261273 z celkem 450