V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit,…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…
Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…
Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…