Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se nevyjadřuje, se vším pasivně souhlasí, nakonec ale nabídku odmítne…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…

Článek v rámci předplatného Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle…

Článek v rámci předplatného Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo…

Článek v rámci předplatného Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy,…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům…

Článek v rámci předplatného 6 frází, díky kterým budete více prodávat

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-…

Článek v rámci předplatného Jak zavést neformální hovor s klientem

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je…

Článek v rámci předplatného Obchodní prezentace a PowerPoint: Jak neunudit posluchače k smrti

I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…

Článek v rámci předplatného "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…

Výpis 274286 z celkem 443