Marketing - zprávy z HR

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o…

Článek v rámci předplatného Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"?

Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…

Článek v rámci předplatného Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pomohou uzavřít obchod

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…

Výpis 287299 z celkem 443