Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně…
Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…