Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak nenaštvat novináře

Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání telefony. Nezapomínejte na to, pokud s nimi potřebujete mluvit. Respektování telefonické etikety…

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…

2 základní pravidla vytvoření značky

Článek v rámci předplatného 2 základní pravidla vytvoření značky

Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…

6 věcí, které by měli pochopit klienti PR agentur

6 věcí, které by měli pochopit klienti PR agentur

Public relations je jak vlastnictví akcií jde o dlouhodobou záležitost. I…

Správně optimalizovaná tisková zpráva

Článek v rámci předplatného Správně optimalizovaná tisková zpráva

V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více…

Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Článek v rámci předplatného Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …

Jak nejlépe oslovit blogera

Článek v rámci předplatného Jak nejlépe oslovit blogera

Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…

Jak reagovat na negativní publicitu

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na negativní publicitu

Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…

Článek v rámci předplatného 7 marketingových hříchů

Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…

10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

Článek v rámci předplatného 10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …

Nejnovější trendy v PR

Článek v rámci předplatného Nejnovější trendy v PR

Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a…

Jak posílit e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Jak posílit e-mailový marketing

E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…

Výpis 157169 z celkem 995