Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co by PR profesionál měl říkat novinářům

Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě si i přečetli mnoho článků o tom, co jim zaručeně neříkat. Avšak média zpravidla firmu…

Článek v rámci předplatného 6 důvodů pro uspořádání tiskové konference

Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak…

Marketing s nízkým rozpočtem

Marketing s nízkým rozpočtem

I malá firma provozovaná přímo z domova potřebuje reklamu. A je pro ni…

Co by PR agentura měla vědět o svém klientovi

Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti,…

Co dělat, když vás média nesprávně odcitují

Článek v rámci předplatného Co dělat, když vás média nesprávně odcitují

Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco…

7 náležitostí dobrého PR článku

Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou…

Jak komunikovat špatné zprávy

Článek v rámci předplatného Jak komunikovat špatné zprávy

Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…

Článek v rámci předplatného Jedna tisková zpráva pro více skupin čtenářů

Přestože tiskovou zprávu čte mnoho různorodých skupin čtenářů, cílena je…

Článek v rámci předplatného Marketing jako hybná síla růstu firmy

Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti…

Článek v rámci předplatného PR rady od babičky

Staří lidé bývají velmi moudří. Život je mnoho naučil. Redaktorka PR Daily …

Článek v rámci předplatného Facebook copywriting

Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…

Článek v rámci předplatného 10 kroků ke zvýšení internetového prodeje

Podle článku časopisu Newsday, až 70 % návštěvníků online obchodů opustí…

Článek v rámci předplatného Umíte používat video marketing?

Video marketing je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a…

Výpis 170182 z celkem 995