V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz. Podle 2012 Email Benchmarking Report od MarketingSherpa považovali…
Každý už slyšel o jarním úklidu či o novoročních předsevzetích. Ale v PR je…
Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti…
PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze…
Ragans PR Daily přináší zajímavé poznatky z knihy Janice Redishové: Writing…
ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející…
Základní schopnosti pracovníků PR zůstávají. Avšak média se rychle vyvíjí,…
Díky chytrým telefonům dnes zákazníci snadno získají nejlepší nabídku: Buď…
Gatekeeper (doslova strážce brány) je člověk, jehož nástrahy musíte obejít,…
Ve skutečnosti těch důvodů může být více. Portál PR Daily jich nabízí hned…
Buďte připraveni. Zkrátka počítejte s tím, že…