E-mailoví marketéři vědí, že bez ohledu na to, jak jsou jejich zprávy legitimní, vypadávají ze hry vokamžiku, kdy je příjemce označí za spam. Článek proto přináší…
Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…
Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…
Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…
Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…
Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…
Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné…
Není žádné tajemství, že marketing je jednou z nejdůležitějších součástí…
Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho…
Budování kontaktů, tzv. networking, patří mezi nejdůležitější kroky…
Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí.…
Smyslem přímého marketingu je dostat vaše sdělení přímo před zákazníky…
Žurnalisti, stejně tak jako řada dalších profesionálů, mají hodně práce a…