Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání vyšší návratnosti investic. Firmy by si měly uvědomit, že…
Firemní katalogy většinou spíše popisují, než prodávají. Článek shrnuje…
Efektivní marketingová strategie by měla představovat celostní přístup,…
Globální trh médií a zábavy dosáhne do roku 2024 5,7 bilionu dolarů.…
Intuitivní a jednoduché systémy hlasové odezvy (IVR) jsou stále spíše…
Spolupráce skonzultantem voblasti řízení vztahů se zákazníky může být…
Článek shrnuje 7 tipů, jak propojit kampaň přímé poštovní reklamy se-mailem…
Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění.…
E-mailoví marketéři v USA musejí nyní umožnit příjemcům svých zpráv…
Jaký objem reklamní pošty dostáváte každý den? A čtete ji? Nebo ji rovnou…
Mobilní CRM se rychle stává důležitým nástrojem pro prodejce v terénu nebo…