Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli, vzhledem krostoucímu objemu nevyžádané pošty a nejrůznějších nabídek nejrůznějších produktů.…
Dobře navržený leták vám může zajistit publicitu a přilákat nové klienty.…
Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady…
Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem…
Marketing služeb může být obtížnější než marketing výrobků. Neprodáváte…
Spam má neblahý vliv na uživatele elektronické pošty, ale i na energetické…
Podle odhadů internetové výzkumné společnosti eMarketer dosáhne letošní…
Šetrnost k životnímu prostředí je jednou zaktuálně nejdiskutovanějších…
Růst popularity sociálních sítí, textových zpráv a mobilních telefonů vede…
Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou…
Řada malých firem se snaží zvládnout PR kampaně vlastními silami, ale…
Branding je především záležitostí budování vztahů. Článek přináší čtyři…
Generace tzv. Millennials, narozená v letech 1977 až 1998, vstupuje do…