Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek přináší tři tipy, jak touto cestou oslovit spotřebitele.- Buďte…
Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty…
Rozhlas postupně zaostává za televizí nebo tištěnými médii, pokud jde o…
Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující…
V současné době se v České republice nejvíce využívá reklama v podobě…
Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných…
Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…
Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…
Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od…
Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím…