99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají…
Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty…
Rozhlas postupně zaostává za televizí nebo tištěnými médii, pokud jde o…
Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující…
V současné době se v České republice nejvíce využívá reklama v podobě…
Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných…
Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…
Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…
Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od…
Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím…
Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci…