Marketing - zprávy z HR

Tiskové zprávy - relevantně, stručně a slušně

Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit jako nenákladný nástroj pro získání pozornosti. Novináři nebo bloggeři často procházejí…

Jak lépe propojit marketing s prodejem

Článek v rámci předplatného Jak lépe propojit marketing s prodejem

V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to,…

Nejdřív hodnota, potom cena

Nejdřív hodnota, potom cena

Rozhodování o cenách produktů a služeb malých…

Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing

Článek v rámci předplatného Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing

Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři…

Pět rad pro úspěšný systém CRM

Článek v rámci předplatného Pět rad pro úspěšný systém CRM

Trh s CRM zažil vlnu konsolidace a ničivých inovací, ale jedna věc zůstala…

Nenákladná publicita

Nenákladná publicita

Získat si pozornost potenciálních zákazn&…

Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Článek v rámci předplatného Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…

Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Článek v rámci předplatného Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…

Jak vytvořit čitelný e-mail

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit čitelný e-mail

Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…

Desatero marketingových přikázání

Desatero marketingových přikázání

Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…

Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Článek v rámci předplatného Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…

Výpis 547559 z celkem 995