Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do popředí se dostává potřeba vytvářet relevantní e-maily, které osloví přímo jednotlivého…
Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…
Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…
Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh.…
Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních…
Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…
Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud…
E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie…
Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou…