Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto třeba, aby vypadala profesionálně, snadno se četla a pomohla příjemcům zapamatovat si, co…
Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců…
Firmy mi často lámou hlavu s tím, jak ve velké konkurenci zvýšit počet…
Společnost Factum Invenio zveřejnila výsledky dalšího pravidelného výzkumu…
Některé tradiční české značky prorazily do světa a zůstávají zakořeněné v…
Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným…
Insight patří mezi oblíbené pojmy reklamních agentur. Znamená účastný vhled…
Venkovní reklama zažila v posledních letech poměrně dramatický vývoj. Patří…
Nástroj pro získávání odezvy potenciálních zákazníků je jednou z důležitých…
Titulek je nejdůležitější součástí tištěného reklamního inzerátu. Již otec…
Evropská edice tzv. Oranžové knihy, kterou sestavila mezinárodní HR…
Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části:…
Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít,…