Marketing - zprávy z HR

7 rad pro efektivní vizitky

Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto třeba, aby vypadala profesionálně, snadno se četla a pomohla příjemcům zapamatovat si, co…

Dojde váš e-mail, kam má?

Článek v rámci předplatného Dojde váš e-mail, kam má?

Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců…

5 tipů pro více předplatitelů

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro více předplatitelů

Firmy mi často lámou hlavu s tím, jak ve velké konkurenci zvýšit počet…

Postoje české veřejnosti k reklamě 2007

Článek v rámci předplatného Postoje české veřejnosti k reklamě 2007

Společnost Factum Invenio zveřejnila výsledky dalšího pravidelného výzkumu…

Jak jsou na tom tradiční české značky

Článek v rámci předplatného Jak jsou na tom tradiční české značky

Některé tradiční české značky prorazily do světa a zůstávají zakořeněné v…

Titulky v přímé reklamě

Článek v rámci předplatného Titulky v přímé reklamě

Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným…

Vhled znamená osobní vztah s produkty

Článek v rámci předplatného Vhled znamená osobní vztah s produkty

Insight patří mezi oblíbené pojmy reklamních agentur. Znamená účastný vhled…

Out-of-home reklama v Čechách

Out-of-home reklama v Čechách

Venkovní reklama zažila v posledních letech poměrně dramatický vývoj. Patří…

Jak na odezvu

Článek v rámci předplatného Jak na odezvu

Nástroj pro získávání odezvy potenciálních zákazníků je jednou z důležitých…

Titulek je základ

Článek v rámci předplatného Titulek je základ

Titulek je nejdůležitější součástí tištěného reklamního inzerátu. Již otec…

V marketingu chybí talenty

V marketingu chybí talenty

Evropská edice tzv. Oranžové knihy, kterou sestavila mezinárodní HR…

Přímý marketing - české trendy

Článek v rámci předplatného Přímý marketing - české trendy

Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části:…

Pět základních chyb propagačních dopisů

Pět základních chyb propagačních dopisů

Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít,…

Výpis 586598 z celkem 995