Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a vyhodnocování úspěšnosti nebo testování kampaní. Druhá část článku na toto téma se blíže zabývá…
Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…
Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent.…
Jistého pana M. napadla během ranního joggingu zajímavá myšlenka, jak…
Marketing pomocí článků je zejména na internetu efektivním způsobem…
Internet jako běžná součást moderního života mění všechny formy marketingu.…