Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné nástroje, aby si v některých situacích poradili sami? Jasná odpověď na tuto otázku…
Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…
Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…
Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních…
V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv.…