Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…
I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…
Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…
Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…
Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…