Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Slovo má zákaznická komunita

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line…

Blog jako nástroj PR

Blog jako nástroj PR

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…

E-mail na prahu života, nebo smrti?

Článek v rámci předplatného E-mail na prahu života, nebo smrti?

I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…

9 rad pro direct marketing

Článek v rámci předplatného 9 rad pro direct marketing

Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

Hledejte správnou kombinaci kanálů

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…

Search engine marketing počesku

Článek v rámci předplatného Search engine marketing počesku

Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…

Řízení adres v newsletterech

Článek v rámci předplatného Řízení adres v newsletterech

Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…

Není logo jako logo

Článek v rámci předplatného Není logo jako logo

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…

Jak moc je příliš?

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…

Tři mýty o identitě značky

Tři mýty o identitě značky

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…

Lišit se a dominovat

Lišit se a dominovat

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…

Jak jsem potkal zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak jsem potkal zákazníky

Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…

Výpis 755767 z celkem 995