Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z…
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…
Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…