Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb budí rozporuplné reakce. Přitom se jedná o jednoduchý koncept využití počítačů se…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…